مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 17:302021-12-10ورزشي

سروقامتان همدان در مصاف با اسپورت هوشیار تبریز پیروز شد


از سری رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور، تیم والیبال سروقامتان همدان در یک جدال خانگی برابر اسپورت هوشیار تبریز به پیروزی رسید.

- ایسنا/همدان از سری رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور، تیم والیبال سروقامتان همدان در یک جدال خانگی برابر اسپورت هوشیار تبریز به پیروزی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چارچوب رقابت های لیگ یک والیبال کشور و در هفته ششم مسابقات، تیم والیبال سروقامتان همدان و اسپورت هوشیار تبریز از ساعت 17 در سالن فردوسی همدان به مصاف هم رفتند تا در نهایت نماینده استان همدان با پیروزی 1-3 در مجموع ست ها، توانست خود را از قعر جدول لیگ ب نجات دهد.

سروقامتان همدان در ست اول با نتیجه 21-25 و در ست دوم با نتیجه 22-25 پیروز شد و در ست سوم با نتیجه 17-25 بازی را واگذار کرد و در نهایت با پیروزی سروقامتان در ست چهارم برابر اسپورت هوشیار با نتیجه 18-25 موفق به پیروزی مقتدرانه برابر حریف تبریزی در مجموع ست های بازی شد.

تیم والیبال سروقامتان همدان با سرمربی گری علیرضا نادی و با لیست 14 نفره وحید صالحی، پیمان نوروزپور، سعید مرادی، محمد نوروزی، پندار مومنی مقدم، فرزاد یگانه، پوریا نوروزپور، مهدی الهی، علیرضا زیبایی، مهدی نصوری، عسگرنیا، احسان قلری، مهدی عبدلی و امیر عزیزی در میدان حاضر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروقامتان همدان در مصاف با اسپورت هوشیار تبریز پیروز شد

سروقامتان همدان در مصاف با اسپورت هوشیار تبریز پیروز شد